Tuesday 22 January 2013

Pampes Drypes


Haziq pemgguna tegar drypes sejak lahir lagi dia memang sesuai dengan drypes ni ...start umur 2 bulan dah kene tukar ke saiz M haha sebab dah x muat..dibawah ni pek lama isinya 84 keping....pek baru dah kurang pulak isinya tinggal 80 keping je...mengelat betul


Pek Lama




Pek Baru


entah kenapa drypes bertukar wajah pulak kononnya sale tape dia tahan kalai kene bedak or minyak masih boleh digunakan lagi...buttttt saya x suka ketika Haziq 6 bulan kiranya pakai lah drypes wajah baru ni tengok lah apa jadi setelah sebulan pakai.....hati hitam kan...mula-mula merah lama2 jadi kehitaman..
kesian Haziq...


Kesan Lebam

Dengan geramnya aku pun mengadu domba lah tentang masalah ni dekat https://www.facebook.com/DrypersMY?fref=ts

so diorang tukar kan dengan yang baru still Wee wee dry jugak dalam 2 pek tukar so aku guna still masalah sama jugak...lansung aku emeil ke pihak drypes finally dioarang tukarkan pampes wee wee dry ke Drypantz

waaa ni anak aku memang ok pakai xde masalah tapi ongkosnya lah ada masalah MAHAL woooo...44 Keping RM34.90 gitu...Biasa 80 keping RM33.00 aje beza kan...hahahaha

so dalm beberapa minggu kemudian pihak drypes ada call aku menyatakan dia telah buat meterial kat bahagian sale tape tu lembut sedikit,so dia menyuruh anak aku try pakai,ada x masalah sama berulang...(jadi macam bahan ujikaji lah ni) 

Hari ni aku terima lah pos laju dari pihak dioarang......taraaaaa.




Baru sampai


Excited buka...28 keping aje


Isinya cuma 28keping saja..hahaha x sampai seminggu kot dah habis....
sku belum pakai lagi tuk Haziq sebab nak habiskan stok pampes yang ada tu dulu........

so resultmya ape??? tunggguuuuuuuuu ye nanti saya updatekan hasil nya.....see you again




Pengunjung Blog

No comments: