Tuesday 29 January 2013

Haziq Jatuh!!!!

Sebagai ibu kita xnak anak sakit kan,luka,kene pukul atau jatuh...kita nak ank kita baik2 aje...tapi walau bagaimanapun benda2 macam ni kita xboleh nak elak walau kita dah jaga anak sebaik mungkin pun...


.
Bibirnya bengkak gusi masih lagi ada darah yang keluar

Ketika aku mandi,tiba-tiba aku dgr dentum dan dengar Haziq menangis dengan kuatnya...dalam hati aku berkata ohhh Haziq jatuh...

Seminit kemudian pintu bilik air ku diketuk,(macam Teruk je) so aku pun buka pintu bilik air,my hubby cakap cepat cikit yang mandinya mulutt Haziq berdarah...hubby cakap mungkin gigi depan Haziq patah
terkejut beruk aku...terus aku mandi lincah kaduk hahaha....

Luluh hati aku tengok mulut nya penuh dengan DARAH!!! dan masih menangis lagi,alu pun ambil Haziq air ambil suam terus tuam kan kat mulut dia..dia menagis bukan main kuat lagi..sakit kan...pedih bisa semua ada...aku tengok giginya ok lagi xde patah cuma gusi nya tengah2 antara gigi dia luka (gigi atas Haziq jarang-jarang) dengan bibirnya pecah sikit

kat dahi pun berbenjol...dia terhantuk bucu pintu...tu lah excited sangat nak practis berjalan,punya suka x ingat diri walau banyak kali jatuh pun x serik2 tetap bangun lagi..ha sekarang dah jatuh terhantuk baru hilang suka nya...


lepas aku bersih kan darah dia terus aku sapukan dengan minyak jerselin oil...die tetap merengek lagi..aku terus bf dia sampai lah dia tertido sendiri

Biasa xde makna nya dia nak tido asik nak main aje...Macam ni lah patern baru Haziq Direct Bf dengan aku...Macam aksi lah Haziq ni...Ibu layan kan aje janji dia selesa



Cepat sembuh ye sayang..........


Risau dah lah hari ni hari kedua haziq kat rumah pengasuh tu takut die mengaruk aje....tapi anak ibu baikkan...jangan nakal2 ye....



Pengunjung Blog

No comments: