Monday, 28 January 2013

Emergency marmet tanpa peralatan pam

Perah dalam plastik pun boleh :-)

Harini hari pertama aku dan hubby hantar Haziq ke rumah pengasuh baru kat Taman Mawar...Lepas hantar Haziq hubby cakap nak g rumah lama kemas apa yang patut..sebab kami baru pindah so rumah yang lama tu banyak lagi sampah..dalam hati aku cakap alamak x bawa pam..tapi aku x kesah  boleh marmet alamak lagi...botol pun x de macam mana nak perah susu kan??? 

so lepas hantar Haziq kami pun sarapan terlebih dahulu..aku makan roti canai + teh tarik hubby makan lotong + teh tarik..lepas makan tu aku mintak lah plastik dengan tuan kedai tu..hehehe..Tiba2 idea tu datang...hubby tanya boleh ker perah dalam tu x susah ker..aku cakap insyaallah boleh....

Lepas makan kami pun gerak g kemas rumah lama yang berselerak dengan sampah...Pukul 11.45 am aku pun jalankan aktiviti memerah hehehe...ni pun dah lewat kebiasaan aku perah pukul 10.00 am...lari timing dahhhhh...




ni lah hasilnya....


memancut sana sini hehehe

Alhamdulillah ni lah hasil nya


  Alhamdulillah walupun x seberapa tapi kalau ada usaha Insyallah ada rezeki untuk anak...Semoga Haziq membesar dengan sihat dan cergas dengan berkat susu ibu
 Amin.............

Pengunjung Blog

No comments: