Tuesday, 12 March 2013

Thermos Endo

Erm lama blog ku ini x ku intai..almaklum lah terlalu sibuk....Memandangkan Haziq dah setahun so aku nak buat perubahan sikit...

So aku pun dah beli slow cooker panasonic 3 Liter RM122.00 dekat smart pandan Johor....


credit : Google pic

Ni aku beli dekat jusco tebrau..turun naik turn naik..hahah tempat x biasa memang macam tu kan..dah lah sesat cari kereta sendiri..ni dekat tingkat atas sekali RM89.90..Tahan panas 6 jam..










Ada 3 bekas

kira ok lah..senang nak bawa pi mana2 lepas ni..xyah dah angkut cooler bag lepas tu satu hal lagi nak cari air panas buat rendam bubur dia kan...dah lah sikecik ni dah setahun lebih pun makan bubur blend lagi...erm apa nak buat..ikut kan jelah citer rasa anak kan...asalkan dia nak makan sudah....

Pengunjung Blog

No comments: