Tuesday 26 March 2013

Maafkan Ibu sayang

                                                              

Wah harini sangat lah moody...demam pulak selsema tekak perit pun ada...huhuhu...pening ada lah sikit-sikit tapi x kuat...masih boleh mampu buat kerja lagi...

Semalam punya cerita........masa dekat officce dah rasa lain macam,bersih banyak kali..tekak kering...balik je dari office ambil my hero pengasuh cakap badan Haziq dedar!!!

Dalam hati oh anak aku sah lah demam ahad asik berpanas aje masa g kenduri dekat pekak nenas...start ahad hingusnya dah melelah je...sian Haziq dia merengek x selesa...

so kejadian malam semalam aku amik lah termometer suhu..check kat dahi Haziq 36.8'c...ada iras2 nak demam pastu aku tinggal kat atas meja TV aku pun pergi dapur basuh perkakas botol dan pam...

aku intai Haziq tengah leka bermain dengan mainan nya..so aku teruskan lagi kerja ku...tup tup dengar benda jatuh lantas aku jenguk wahhhhhh termometer berkecai...aku cepat2 amik n sambungkan semula..mujur xde yang patah cuma part yang terpisah tu je yang tercabut..

aku tekan scan keluar "H1" hai apa pulak ni...setting punya setting ikut manual book dia pun x boleh jugak...hati aku dah panas...try try try lagi masih gagal.

tengok jam hampir pukul 8.00 pm Ya Allah magrib dah nak habis...so aku tinggal kan dulu solat lebih utama...lepas tu aku sambung setting lagi

kat situ press button 'f/'c for conversation...aku dah tekan tapi x boleh pergi ke 'c jugak...hati aku dah mendidih.dah lah benda ni sangat aku perlukan sekarang untuk pantau suhu badan haziq...

Dia pulak mengacau,,merengeklah menagis lah...aku memang dah geram sangat,dah lah badan aku x sihat aku tetengking Haziq sambil memukul peha dia dengan tapak tanganku...memang kuat sangat...sampai menangis dia...aku x dapat nak kawal kemarahan aku

Aku terpaku sekejap...aku tengok Haziq menangis teresak2 lantas aku dukung dia pujuk dah aku mengucap banyak kali...

Apa aku dah buat ni...astaghfirullahal azim.....Ya Allah...kenapa lah aku macam ni....

Rasa bersalah sangat...Kecian anak ibu yang x tahu apa2...lepas haziq dah tidur...aku usap rambut dia...aku cium ubun2 dia aku kucup tangan dan pipi dia ..

maafkan ibu sayang...ibu x sengaja nak tengking haziq sedemikian rupa....lamtas air mataku bergenang....kekesalan ku makin menebal....


Ampuni aku Ya Allah..........

Pengunjung Blog

No comments: