Saturday, 16 March 2013

Pampes Pet Pet

Dari Drypes tukar kepada Pet Pet sudah...tapi pet pet ni aku rasa lagi bagus dari drypes...
Drypes bila dah penu dia akan rasa lembik aje...tapi pet pet x pun macam tu...dah 3 bulan rasanya haziq pakai pet pet semenjak celah kangkang dia lebam akibat sale tape drypes tu keras..huhuhuhu



aku memang suka beli 2 pek terus...senang...


suka panjat atas pempes dia...hahaha


korek korek mata baby dalam pic tu ...ape dah....

so pampes ni ikut keserasian kulit anak sebenarnya kan....ada yang pakai ni ok pakai tu x ok...so depens pada kulit baby tu sendiri...

Janji anak xde masalah sudah...babay x merana hati kita pun senang ...peace :-)



Pengunjung Blog

2 comments:

maria firdz said... [Reply to comment]

faiqah pkai pet2 dr newborn smp saiz M je... saiz L x sesuai dgn dia.. nai ruam.. trus tkar dgn drypers..

Eira Nazhan said... [Reply to comment]

yeke..haziq pakai M lagi..masih muat hehehe harap2 ok lah pakai pet pet ni