Tuesday 26 February 2013

Syukur Alhamdulillah



Syukur ku panjatkan padamu Ya Allah...Memberikan ku nikmat yang x terhingga....Aku rasa sudah lama tak dapat 5 oz..pagi tadi walaupun aku tahu lambat tapi still aku nak buat juga PP,aku dah xnak malas2 lagi..huhuhuhu...pam pam pam dapat 5 oz wow terkejut yang amat...suka suka suka

................................................................................................................................................

Entah kenapa pagi tadi pukul 5.00 pagi Haziq bangun ..adui masalah lagi nak tidurkan Haziq balik..budak ni memang payah sikit nak tidur...

5.15 am selesai aku menyusukan Haziq, lalu aku tukarkan pampes dia kemudian aku masukkan dia kedalam buai untuk tidurkan dia...5.30am pun dia belum tidur lagi aku mula naik marah 5.40 am pun belum tidur lagi aku marah dia suruh dia,dia buat mata terkebil2 (comel) tapi marah geram menguasai segalanya..

aku hayunkan buat lagi sambil ratib 6.00 am baru lah dia tidur..alahai Haziq....sejurus dia tidur aku pun terus bergegas masak bubur dan tinggal kemudian mandi ..selepas mandi kacau bubur Haziq sehingga lah masak pekat then aku tutup api dan laksanakan PP aku....

pukul 7.40 am sudah ...alamak lambat lagi sampai ofis ni....

8.38 am baru sampai ofis.....

SORI BOS SAYA LAMBAT
:-p

Pengunjung Blog

No comments: