Saturday, 2 February 2013

 Haziq dah 1 year

Selamat hari jadi to my son Muhammad Haziq Irsyad. diam x diam dah setahun dah anak aku...tapi ibu xde wat apa-apa pun yang special untuk buah hati ibu ni kan...

Tapi ibu cuba buat yang terbaik akan datang ye sayang... sekarang ni itu lah yang ibu mampu buatkan cake pumpkin banana aje...ibu penat sayang rumah belum habis kemas lagi..huhuhu






Ibu harap anak ibu membesar dengan sihat jadi anak yang soleh ye..jadi anak yang berguna...ibu dan ayah terlalu sayangkan haziq...apa pun kita hidup dalam keadaan sedehana...ingat pesan ibu ye nak


Pengunjung Blog

No comments: