Wednesday, 19 June 2013

Ibu yang Cuai 

Ni lah akibatnya jika ibunya cuai sangat..Ni kejadian ahad lepas..Memandangkan hubby nak makan asam pedas ikan pari yang di pancing tempoh hari dan kebetulan cili kering dah habis so ira kene keluar juga pergi beli cili kering..

Kalau x keluar x dapat lah den nak masak asam pedas kecian pulak kat my hubby.Sebelum keluar rumah ira mesej hubby dulu mintak izin dia nak keluar..dengan pantas nya dia replay dia cakap 'ok sayang' hahaha...Dengan hati yang lega ira keluar drive bawa haziq..xkan nak tinggal my hero ni kan...

Dah membeli semua so nak balik lah kan...bayangkan lah. dengan tangan kanan penuh dengan barang tangan kiri dukung haziq,kunci kereta pulak dalam poket belah kiri..adui susahnya terpaksa turunkan haziq kejap..ira turunkan dia buka pintu masukkan barang pandang je belakang,tengok haziq dah melutut...



Ya Allah anak aku...terus ira dukung dia peh tengok lutut dia berdarah...haziq merengek je lah..tapi x menangis...be strong sayang sampai rumah ibu letakkan ubat...apa lagi...pecut berdezup drive...sampai rumah terus ambil air suam bersih kan luka kat lutut dia...menagis jugaklah pedih kan...kat lutut pulak tu...



Ni lepas ira bersihkan lepastu ira letak minyak VCO lavender...erm kesian haziq...kalau lah ira x letak dia kat bawah mesti xkan terjadi kan..ni lah pertama kali lutut dia luka...rasa bersalah sangat...

Cepat sembuh ye sayang..I'm sorry..........


Pengunjung Blog

No comments: