Friday, 17 May 2013

Mood Sabtu


ni lah kan orang x dok keje hahahaha...dah xtahu nak buat apa kerja ofis dah siap bos pulak keluar ada metting

so ira marmet lagi selepas 1 jam pukul 10.00 am tu...dapatlah cukupkan 4 oz..

memandangkan pagi tadi bekalkan haziq 8 oz...subuh tadi ira cuma dapat 2 oz so tambah dengan 4 oz ni jadi lah 6 oz

macam mana nak cari lagi 2 oz ni agar x tarik stok??? 

Insyaallah petang nanti curi2 lah marmet kalau dapat lah kan masa haziq tidur petang tu

hari sabtu ira keje sampai pukul 1 petang je

Ni tinggal lagi sejam nak balik

erm x sabarnya nak balik ambik buah hati tercinta...

Lagipun banyak keje nka buat petang...almaklumlak esok nak picnin kat waterfall kota tinggi

uh bestnyer dah lama rasanya x jejak kaki kat situ adalah 2 tahun kot...

Selamat bercuti.......

Pengunjung Blog

No comments: