Friday, 17 May 2013

Haziq 15 Month

Dah besar dah anak ibu ni hehehe...makin cerdik dan banyak sangat benda dia nak belajar...xreti duduk diam ada aje benda dia nak buat..

Apa yang ira perasan haziq dah mula nak makan sendiri.nak pegang sudu sendiri..bila x bagi mula marah dan x nak makan..nak x nak terpaksa bagi jugak dia pegang dia kacau sana kacau sini memang bersepah lah tempast dia makan..dah lah makan bubur lagi..

Tambah kerja nak lap dengan kain basah pulak bila dah habis bagi dia makan...erm sabar je lah laya keranak haziq  ni walau kadang2 hati ni geram campur penat




Kejap tangan kanan kejap tukar tangan kiri...puas ajar pakai tangan kanan..kadang berus gigi dia pegang pun selalu belah kiri...suka tukar2 tangan...




Kejap tangan kanan kejap tukar tangan kiri...puas ajar pakai tangan kanan..kadang berus gigi dia pegang pun selalu belah kiri...suka tukar2 tangan...

Sekarang lagi parah nak buat keje pun susah nak asik berdukung aje
kalau x dia punya menangis macam kene pukul aje meleleh2 air mata  kecian tengok

Tapi nak buat macam mana kan husband keje malam dia xde kawan nak main...tu yang mengamyuk bila kita buiat keja kat dapur...

Antara perangai baru dia lagi uh cuka cakar muka ira ni tarik rambut sekuat2 hati dia...memang putus lah rambut ni ada kat tangan dia...lama2 boleh botak kepala ibu ni sayang...x bagi mengamuk habis...

Nak tidur malam pun susah...asik nak main aje lompat2 sana sini bergelap pun sama je bukab takut pun dia ni...

Walau penat,sakit ibu tetap bahagia adanya haziq dalam ibu dan ayah...

Semoga haziq jadi anak yang cerdik dan soleh...

Amin

...................Terima Kasih Allah atas anugerah yang telah Engkau berikan kepada kami................................

Pengunjung Blog

2 comments:

maria firdz said... [Reply to comment]

Alhamdulillah.. Moga terus mmbsr dgn sihat?

Eira Nazhan said... [Reply to comment]

Amin........