Thursday, 20 December 2012


Homemade Sos Tomato

Kali ni ira nak wat sos tomato resepi teramat lah simple dan senang. Macam2 boleh masak dengan sos tomato ni seperti pasta ,sasi tomato macaroni dan banyak lagi. 

Ira pun belum pernah masak macam lagi almaklum lah Haziq baru je 10 bulan banyak lagi kene belajar hehehehe..

oh ye mengikut carta pemakanan bayi tomato 10 bulan ke atas baru boleh intro kat anak ye momies 





Bahan- Bahan :

6 biji tomato (ripe)
1 biji bawang holland
4 biji bawang putih




potong ikut suka jangan lupa buang biji tomato tu kemudian blend kan semua




Taraa...sudah siap biarkan kuah memekat untuk rasa yang lebih sedap


Very simple kan....cube momies try buat pulak.....








Pengunjung Blog

No comments: